Näytetään tekstit, joissa on tunniste QtCreator. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste QtCreator. Näytä kaikki tekstit

torstaina, kesäkuuta 28, 2012

Qt libraryn kääntö lähdekoodista



Lataa ensimmäiseksi viimeisin kirjasto. Toisena asiana tarvitse MinGW:n 4.4:n. Löydät sen täältä. Kopioi zipin sisältö C:\MinGW kansioon.

Kolmanneksi asenna lataamasi kirjasto (Qt 4.8.2).

Neljänneksi avaa komentokehote ja laita PATH C:\MinGW\bin

Viidenneksi mene kansioon C:\Qt\4.8.2 ja aja configure komento -platform win32-g++ parametrillä. (Valitset opensource ja hyväksyt lisenssit)

Sitten vain odotat ilmoitusta että configurointi on valmista ja ajat "make" komennon mingw32-make. Ja taas sitten odotat että kaikki paketit kääntyy lähdekoodista dll kirjastoiksi.

Ohessa pieni video pätkä configure vaiheesta.






lauantaina, helmikuuta 25, 2012

Necessitas säätöä

Kesti pienen hetken että sain toimimaan Necessitasen Windowssissa.
Ensinnäkin pitää olla koneella Javan JDK paketti asennettuna ja lisäksi ympäristömuuttujiin lisätä JAVA_HOME ja arvoksi jdk:n polku.























Ohessa vielä Necessitaksen asetukset jolla toimii :)